Limited edition adidas superstars


Het is inmiddels alweer een week geleden dat ik deze prachtige schoenen heb gekocht. Deze schoenen zijn een Limited Edition. Ze behoren tot de Adidas superstar Pride Pack collectie. De schoenen zijn momenteel alleen te koop in Amerika. 

Ze hebben deze schoenen uitgebracht speciaal voor de lgbt pride month. De Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender Pride Month. Dit vind plaats in de maand Juni. Tijdens deze maand eren  ze in Amerika de Stonewall rellen in Manhattan. De Stonewall rellen waren een omslagpunt voor de Gay Liberation Movement in de Verenigde Staten .

Persoonlijk vind ik dit een prachtige uitgave van de Adidas superstar lijn. Ik ben echt ontzettend blij dat ik deze schoenen heb weten te bemachtigen. Het is alleen erg jammer dat ze niet te koop zijn in Nederland. De schoenen kosten 100 euro. Niet bepaald goedkoop, maar in vergelijking met de andere Adidas schoenen zijn ze ook niet overdreven duur.

Wat vinden jullie van deze schoenen? Zou jij ze ook kopen?

Liefs,
Kimberley.

( Ik kan jullie alvast vertellen dat er donderdag een extra artikel online komt, yaay.)

kimberley

One Colourful Mess

2 opmerkingen:

  1. Waar heb je ze gekocht? Of weet je miss op welke website je ze kan bestellen?❤️

    BeantwoordenVerwijderen