Yess! Ik heb eindelijke het pérfecte hoesje voor mijn smartphone gevonden!


Nog niet zo lang geleden heb ik gedag gezegd tegen mijn iPhone 4 en kocht ik een gloednieuwe iPhone 6. Ik ben er heel erg blij mee en wilde natuurlijk direct een bijpassend stijlvol hoesje voor mijn nieuwe smartphone.

De afgelopen paar maanden zag ik telkens 'Wildflower cases' voorbij komen op social media. Normaal gesproken ben ik nogal kieskeurig als het aankomt op smartphone hoesjes maar deze Wildflower cases trokken meteen mijn aandacht. Ik bezocht de site van Wildflower cases en kwam erachter dat het een Amerikaans bedrijf was uit LA dat was opgericht door Michelle. Zij wilde een hoesje dat stoer, uniek en praktisch was maar die kon ze niet vinden en besloot daarom zelf een hoesje te maken dat aan haar eisen voldeed. Sindsdien zijn de Wildflower cases erg populair geworden in Amerika maar ook in de rest van de wereld worden de hoesjes steeds populairder. 

Geen enkel hoesje van Wildflower is hetzelfde, ze worden namelijk allemaal met de hand gemaakt. Er zijn heel veel verschillende designs waar je uit kan kiezen en sommige Wildflower cases hebben ook studs. De hoesjes beschermen je smartphone ook erg goed want er zit een rubberen bumpercase omheen.


Omdat ik eigenlijk alle Wildflower cases op de site super mooi vind duurde het even totdat ik een besluit had genomen welke ik zou gaan bestellen. Ik heb gekozen voor de Flawless case en de Blue Floral Pyramids. De bedoeling was eigenlijk om er één te bestellen maar aangezien ik echt niet kon kiezen heb ik ze maar allebei besteld! Op de site stond dat het 2 tot 4 weken kon duren voordat ik de hoesjes kon verwachten in Nederland en na precies 2 weken kwam de postbode mijn Wildflower cases brengen. Ik was super benieuwd hoe ze er in het echt uit zouden zien. De hoesjes werden geleverd in een plastic zakje waarbij een leuk kaartje zat van de maker van de hoesjes en er zaten super toffe Wildflower stickers bij. Als eerste deed ik de Blue Floral Pyramid case om mijn iPhone. Het hoesje gaat er heel makkelijk om heen en hij staat echt prachtig mijn witte iPhone. Vervolgens testen ik de Flawless case en ook op deze case ben ik helemaal verliefd!






Ik ga de aankomende tijd mijn 2 Wildflower cases veel afwisselen want beide zijn echt heel mooi! Wie weet dat ik er over een tijdje nog 1 bij koop maar dan moet ik wel weer even sparen want de hoesjes zijn niet heel goedkoop. Ze kosten 35 dollar (dat is ongeveer 30 euro) maar er komt ook nog 10 dollar verzendkosten bij waardoor het hoesje dus uit komt op ongeveer 40 euro. Maar ik vind de Wildflower cases zeker het geld waard want ze zijn erg stijlvol en daarbij beschermen ze je smartphone ook nog eens uitstekend! Je hoeft je ook geen zorgen te maken dat de studs van de hoesje vallen want deze zitten erg stevig vast en ook tijdens het gebruik van het hoesje blijven de studs er nog heel mooi uitzien.


Benieuwd geworden naar de hoesjes en wil je zelf even alle designs bewonderen? Klik dan hier

Fleur

One Colourful Mess

Geen opmerkingen:

Een reactie posten