Londen, One Direction, shoplog



Hallo allemaal,

het is inmiddels al een tijdje geleden dat ik voor het laatst iets online heb gezet. Dit komt vooral door mijn nieuwe studie, die heel veel tijd in beslag neemt. Ik zal proberen af en toe een iets online te zetten. Dit gebeurt waarschijnlijk als ik iets leuks heb gedaan of iets heel graag met jullie wil delen. Dit even gezegd te hebben, ga ik jullie nu vertellen hoe het in londen was.

Oké waar zal ik eens gaan beginnen. Ik ben met de boot naar Engeland gegaan. Dit was voor mij de eerste keer en het verbaasde mij hoe weinig je van het varen merkt. De boot ging totaal niet heen en weer.

Londen:



Als eerste ben ik toen ik aan kwam naar Camden Town geweest. Deze Buurt in Londen ziet er erg gezellig uit en er zijn verschillende marktjes te bezichtigen. 



De twee dagen dat ik in Londen was heb ik heel wat kilometers afgelegd met de metro. De metro in Londen is super goedkoop en je bent overal heel snel.



Abbey Road was ook zeker een bezoekje waard. Veel van jullie zullen vast wel weten dat hier het  'beroemde' zebrapad is waar de Beatles over heen hebben gelopen. Leuk om in het echt te zien.

One Direction concert:

Het concert was weer eens super gaaf. Dit was inmiddels mijn 3e show van de On The Road Again Tour. Ik blijf het een geweldige show vinden. Ik kan nu een lang verhaal gaat typen en vertellen hoe het was, of ik kan jullie een aantal filmpjes laten zien en jullie een beetje van de show laten proven. Ik heb gekozen voor het tweede. Hier een aantal filmpjes:

Video met foto's


Video met filmpjes part 1

Video met filmpjes part 2


Shoplog:

In deze shoplog zitten een hoop One Direction spullen. Dit mede doordat ik natuurlijk naar hun concert ben geweest. Er zitten ook nog wel een aantal andere spullen tussen. 


One Direction Calender 2016

One Direction - Between us

Photoset One Direction (tour)


One Direction Mug (tour)


Tour Shirt Londen (Sorry voor de kreukels, komt door me koffer) (tour)

Tour Poster (tour)

Pitch Perfect 2

 Baby lips

Kladblok



Scratch Travel Map

Dit was hem dan weer. Een best wel lange blogpost. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer.

Lots of love,
Kimberley.

kimberley

One Colourful Mess

2 opmerkingen:

  1. Wow, dit klinkt echt allemaal heerlijk! Wat heb je veel gekocht zeg. Heel tof dat je naar Londen bent geweest!

    BeantwoordenVerwijderen